FAQ

Întrebări frecvente

Dacă ai vreo întrebare, nelămurire sau pur și simplu ești curioasă, mai jos am încercat să răspundem la câteva întrebări comune și uzuale. Te așteptăm să faci cumpărături la noi!

Perioada de garanție pentru accesorii este de 30 de zile! În această perioadă, Cumpărătorul beneficiază de repararea sau înlocuirea produselor ce prezintă defecte de fabricație. Perioada de garanție extinsă este de 365 zile doar pentru refresh a părților din piele (împrospătarea culorii).

Pentru a beneficia de garanția produselor, cumpărătorul se obligă să respecte toate instrucțiunile de utilizare și întreținere furnizate de producător prin intermediul Certificatului de garanție primit la livrare.

Ne mândrim cu un număr foarte mic de retururi, datorită, printre altele, comunicării cu fiecare clientă în parte, precum și datorită calității deosebite a produselor.

Dacă totuși în urma primirii coletului vei considera că nu este până la urmă ce ți-ai dorit, îl poți trimite înapoi in temenul legal de 14 zile.

În mod normal, timpul de livrare pentru produsele noastre afișate online este de maxim 24 de ore, dupa confirmarea plății de către banca noastră.

În cazul în care pielea dorită de tine nu este pe stoc sau este o perioada foarte aglomerată, termenul poate crește ușor. Oricum ar fi, îți comunicăm acest lucru în momentul plasării și confirmării comenzii de către noi.

Răspunsul este DA. În cazul in care comanda ta a fost deja procesată și expediată, din păcate nu mai poți adăuga niciun produs. În acest caz, poți plasa o altă comandă pe site-ul nostru și vom încerca să o procesăm în regim de urgență.

Absolut toate produsele noastre sunt fabricate din piele naturală, croite manual în proporție de cel puțin 70% și ne mândrim cu acest lucru!

Doar dacă în revista respectivă era una din gențile noastre 😉 Dincolo de glumă, realizăm doar gențile publicate pe site, pe modelele noastre.

Da, puteți alege ce curierat doriți dvs în condițiile în care contravaloarea transportului o suportați dvs.

Produsele adăugate în coş sau în lista de cumpărături nu sunt rezervate! Vor fi rezervate după ce efectuaţi o plată online sau după ce plasaţi o comandă achitată prin numerar la livrare.

Puteți folosi sistemul nostru de Wishlist (listă dorințe) pentru produsele noastre, dar acest mod este strict pentru a vă facilita accesul la produsele dorite de dvs.

Introduceți cuvânt cheie și apăsați căutare

Coș cumpărături